مشتریان  عزیز فروشگاه بلک طوطی

ضمن تشکر از انتخاب سایت بلک طوطی برای خرید لطفا به نکات زیر توجه کنید :

تمامی مرسولات بوسیله پست پیشتاز ارسال میگردد. زمان تقریبی دریافت کالابستگی به استان و شهر شما دارد و شما پس از دریافت کد مرسوله پستی قادر به رهگیری مرسوله خود در سایت پست به آدرس  https://tracking.post.ir/ تا رسیدن به مقصد خواهید بود .

در قسمت تسویه حساب قبل از تایید نهایی مبلغی بابت هزینه بسته بندی و ارسال به مقصد به سبد خرید شما افزوده میشود. که ما کوشش کردیم کمترین میزان هزینه را برای بسته ها در نظر بگیریم تا بسته با قیمتی مناسب به دست مصرف کننده برسد.

ممکن است به هر دلیلی کالایی که به دست مشتری میرسد دچار مشکل فنی شده باشد، که در این صورت تنها یک روز پس از دریافت مرسوله مشتری میتواند آن کالا را تحت ضمانت بازگشت کالا  عودت دهد و طبق نظر مشتری هزینه ی کالا بازگردانده خواهد شد و یا در صورت موجودی کالا، کالای سالم برای مشتری ارسال میشود.

لازم به ذکر است که کاربران محترم حتماً در انتخاب کالای خود دقت فرمایند .بعضی از محصولات به دلیل برخی مسائل بهداشتی تنها در صورتی که پلمپ باشند پس گرفته میشوند با تحویل کالا و باز شدن پلمپ پس گرفتن کالا امکان پذیر نخواهد بود.

بعلت بیمه شدن مرسوله ها لطفا مرسوله را قبل از تحویل گرفتن کالا( از نظر ضرب خوردگی  کارتن پستی)  بررسی کنید واگر مشکل دارد از مامور پست تحویل نگیرید .در غیر این صورت از بیمه مرسوله نمیتوانید استفاده کنید و فروشگاه مسولیتی در قبال ضربه خوردگی و شکستگی ندارد.