لوازم آرایشی و بهداشتی

paco rabanne 1 million

قیمت اصلی تومان ۳,۸۰۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۲,۹۱۰,۰۰۰ است.

ادکلن پریما لامر PRIMA LAMER VIP

قیمت اصلی تومان ۱,۴۰۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۱,۱۹۷,۰۰۰ است.

ادکلن روونا سکرت بامبستیک

قیمت اصلی تومان ۵۰۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۴۵۰,۰۰۰ است.

اسمارت کالکشن ۲۷۵ تق هرمس

قیمت اصلی تومان ۵۰۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۴۰۰,۰۰۰ است.

کرم مرطوب کننده نیوا 150 میل | nivea cream

قیمت اصلی تومان ۲۰۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۱۸۰,۰۰۰ است.

مام ضد تعریق مردانه نیوا مدل DEEP

قیمت اصلی تومان ۱۵۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۱۳۰,۰۰۰ است.

مام ضد تعریق مردانه نیوا مدل black & white

قیمت اصلی تومان ۱۵۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۱۳۰,۰۰۰ است.

شامپو کراتین 98% اسلواکی

قیمت اصلی تومان ۳۵۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۲۸۰,۰۰۰ است.

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE710 ا Philips BRE710 Epilator

قیمت اصلی تومان ۳,۹۰۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۳,۱۰۰,۰۰۰ است.

اپیلاتور براون مدل SE170

قیمت اصلی تومان ۲,۲۰۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۱,۷۹۹,۰۰۰ است.

شامپو تقویت کننده لایتنس حاوی روغن آرگان مناسب موی آسیب دیده ا lightnes shampoo argan oil

قیمت اصلی تومان ۲۵۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۱۶۰,۰۰۰ است.

ضد آفتاب بی رنگ آنتلیوس اولترا فلوئید لاروش پوزای LA ROCHE POSAY ا La Roche-PosayAnthelios UVmune 400

قیمت اصلی تومان ۱,۸۰۰,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان ۱,۳۰۰,۰۰۰ است.

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از جذاب‌ترین خرید‌ها برای خانم‌هاست. لذت چند برابر کردن زیبایی ذاتی، رفع عیوب ناخواسته و داشتن صورتی زیبا و بی‌عیب و نقص، لذتی است که هر دختری در زندگی بارها و بارها تجربه می‌کند و تا زمانی‌که این احساس رو تجربه می‌کند سرزنده و شاداب به خرید لوازم آرایشی می‌پردازد. در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی حتماً باید چند نکته را مورد توجه قرار دهید تا خریدی درست داشته باشید.

لوازم آرایشی و بهداشتی:

از آنجا که پوست بسیار حساس، بهتر است خرید انواع لوازم آرایشی از فروشگاه‌های معتبر انجام شود. بی‌توجهی به این موضوع می‌تواند آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. بلک طوطی یک فروشگاه لوازم آرایشی خرید آنلاین است که با سابقه درخشان، بهترین و جدیدترین لوازم آرایشی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. لوازم آرایشی به چند دسته کلی تقسیم می‌شوند:

لوازم آرایش صورت:

این دسته جزء پایه‌های آرایش صورت زنانه و دخترانه هستند. لوازمی مثل کرم‌پودر، کانسیلر، پنکک، رژگونه،کرم ضد‌آفتاب، کانتورینگ و هایلایت، پرایمر، فیکساتور، برنزه کننده صورت و محصولات پاک کننده اصلی‌ترین ابزار آرایش صورت هستند.

لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایش چشم و ابرو:

این دسته از ابزار آرایش از ریمل، خط‌چشم، سایه چشم، مداد چشم، فر‌مژه، پرایمر چشم، لنز رنگی، مژه مصنوعی، تقویت کننده مژه و ابرو و پاک کننده آرایش چشم و ژل‌های ابرو، ریمل ابرو، سایه ابرو، مداد ابرو، رنگ ابرو و قاب ابرو تشکیل شده که جزو حساس‌ترین ابزارهای آرایشی محسوب می‌شوند. با عضو بسیار حساس و حیاتی و آسیب پذیر چشم و همین‌طور عضو بسیار تأثیر‌گذار زیبایی صورت یعنی ابروها در ارتباط هستند.

لوازم آرایش لب:

لوازم آرایش لب‌ جذاب‌ترین لوازم آرایشی لقب گرفته است. خط لب‌ و انواع رژهای جامد و مایع، بالم لب جزء این دسته هستند که زیبایی لب‌های شما را دو‌چندان می‌کنند.

لوازم آرایش ناخن:

لوازم آرایش ناخن مثل سوهان ناخن، لاک ناخن، لاک پاک کن، مراقبت از ناخن، ست مانیکور و پدیکور، ناخن مصنوعی، طراحی ناخن، سوهان ناخن، ناخن گیر و دستگاه UV و تقویت کننده‌های ناخن تاثیر زیادی روی زیبایی و سلامت ناخن‌ها و دستان شما دارند.

لوازم آرایش ناخن

ست آرایشی:

ست‌های آرایشی در انواع مختلف مثل برس، آینه آرایشی، تیغ ابرو و موچین، کیف لوازم آرایش، پد آرایشی، استند لوازم آرایش، فر مژه، تراش و قیچی ابرو نیاز شما رو برای رسیدن به نتیجه‌مطلوب تامین می‌کنند.

لوازم جانبی:

انواع لوازم جانبی آرایشی شامل بیوتی باکس، شانه مژه، اپلیکاتور مژه، کاغذ کنترل چربی، برس حرفه‌ای کانتورینگ، برس لب مخصوص بیوتی باکس، براش اسانسیل، پد سیلیکونی، برس کرم‌پودر، پد پاک‌کننده آرایش، کیت سایه، فر‌مژه، برس زاویه‌دار، سکرت براش، موچین انبری، نیپر مانیکور، کیف آرایشی، تراش، دستکش سلولزی و کتانی، سوهان ناخن و ده‌ها محصول دیگر از برندهای معتبر.

برندهای معروف لوازم آرایش:

امروزه با گسترش برندهای متنوع، انتخاب لوازم آرایشی مناسب دشوار است. اگر می‌خواهید آرایش شما خوب به نظر برسد و دوام بالایی داشته باشد، باید محصولات مورد نظر خودتان را از بین برندهای مطرح انتخاب کنید. از بهترین برندهای لوازم آرایشی جهان می‌توان به استی لادر، نوتروژنا، میبلین، مک، لورآل، کلینیک، شنل، کلارینز، دیور، نیکس، رولون، بورژوا و اوریفلیم و … اشاره کرد.

بهترین برندهای لوازم آرایش ایرانی:

بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی موجود در بازار در بلک طوطی در اختیار شما هستند تا با خیال راحت خریدی مطمئن را تجربه کنید. کالیستا، سینره و این لی، مای، شون، سی گل، آموتیا و سیترای و … نام هایی مطمئن در بین تولیدکنندگان ایرانی اند. این برندها، جزو بهترین برندهای لوازم آرایش ایرانی هستند.

ماندگاری لوازم آرایشی:

یکی از مواردی که در خرید لوازم آرایشی باید توجه داشته باشید این است که مواد آرایشی، مدت زمان قابل توجهی ماندگاری داشته باشد. مخصوصاً زمانی که به یک میهمانی دعوت هستید یا زمان کافی برای تمدید آرایش ندارید.

لوازم آرایشی و بهداشتی

کیفیت لوازم آرایشی:

خرید لوازم آرایشی با‌ کیفیت بالا، اهمیت زیادی دارد. تماس مستقیم محصولات آرایشی با پوست اهمیت کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و همچنین میزان مواد شیمیایی موجود در لوازم آرایشی را دو‌چندان می‌کند.

بهتر است از خرید مارک‌های متفرقه و لوازم آرایشی که پیشینه برندی قوی ندارند یا مواد به‌کار رفته در آنها مشخص نیست به‌شدت خودداری کنید و حتماً از جای مطمئن خرید کنید. مخصوصاً اگر قصد خرید اینترنتی لوازم آرایشی دارید از جایی خرید کنید که مطمئن باشید به شما محصول اصل و با‌کیفیت ارائه میکنند.

 با نخریدن لوازم آرایش اصل، نه تنها پولتان را هدر دادید بلکه ریسک خطرهای خیلی زیادی را هم برای خودتان به جان خریده اید. از مشکلات عفونی شدن چشم ها و نابینایی تا مشکلات پوستی و یا حتی سرطان. به همین دلایل بهتر است که لوازم آرایش اصل بخرید. اگر لازم است برای خریدهایتان برنامه ریزی و سپس هزینه کنید. برای خرید لوازم آرایشی اصل و با‌کیفیت به صورت اینترنتی، از سایت بلک طوطی با خیال راحت خرید کنید. خرید لوازم آرایشی در بلک طوطی یک تجربه خاص و با‌کیفیت برای شما به ارمغان می آورد.

خرید محصولات آرایشی و بهداشتی در فروشگاه بلک طوطی:

بلک طوطی معتبرترین فروشگاه آنلاین است که محصولات بسیار متنوعی مثل انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را عرضه می‌کند. لوازم آرایشی یکی از فاکتورهایی است که تاثیر زیادی در زیبایی و مراقبت از پوست دارد. استفاده از وسایل آرایش بی‌کیفیت نه تنها مشکلات مختلفی پوستی مانند خشکی، قرمزی و حساسیت را به دنبال دارد. بنابراین خرید لوازم آرایشی اصل از برندهای مرغوب اهمیت بسزایی دارد. امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که سلامتی خودش و پوستش برایش بی‌اهمیت باشد.

 از آنجا که لوازم آرایش با پوست تماس مستقیم دارند و در ترکیبات برخی از آن‌ها از مواد شیمیایی استفاده شده است. خرید لوازم آرایشی باکیفیت، اهمیت زیادی دارد. بنابراین بهتر است از رفتن به سراغ برندهایی که شناختی روی آن‌ها یا ترکیباتی که مورد استفاده قرار می‌دهند ندارید، خودداری کنید و حتما از جاهای مطمئن خرید کنید. بلک طوطی بهترین محصولات آرایشی ایرانی، بهترین محصولات آرایشی خارجی و بهترین محصولات آرایشی گیاهی باکیفیت و اورجینال را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. با خرید از این فروشگاه، تجربه خاص و متفاوتی خواهید داشت.